donderdag 17 februari 2011

De presentatie

Na drie dagen opbouwen ben ik er helemaal klaar voor! Morgen is het zover, dan is de dag van het eindexamen. Gezonde spanning, maar ik heb er ook veel zin in.

Morgen laat ik een overzicht zien van hoe de ruimte er uit ziet waar ik in presenteer, maar voor nu even een "sneak peak" van wat ik laat zien:

Naast het filmpje, laat ik ook de variant die ik recht van boven heb gefotografeerd zien, door deze te projecteren op de maquette.

De interactieve lantaarnpaal heb ik verder uitgewerkt, zowel op technisch niveau als een voorbeeld van 1:20 met verlichting.

Verder posters van technische tekeningen en impressies in dezelfde strakke stijl als de rest. Ik hoop met deze verschillende media een compleet beeld te geven van het geheel terwijl ik mijn presentatie hou over het ontwerp.

Het overzicht van mijn presentatieruimte zet ik morgen op mijn blog, inclusief de definitieve uitslag natuurlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten