zaterdag 16 juli 2011

Einde eindexamententoonstelling

De eindexamenexpositie van Minerva is afgelopen en daarmee komt er nu toch echt een eind aan mijn afstudeerproject.. of toch nog niet helemaal? Naast veel positieve reacties, ontving ik ook enthousiaste emails van mensen die mijn werk hadden gezien, maar ook een uitnodiging van Items, om informatie en beeldmateriaal op te sturen.

Het designtijdschrift Items maakt ieder jaar een special over eindexamenwerk van kunstacademies in Nederland en Vlaanderen. hiervoor bezoeken zij de eindexamententoonstellingen en selecteren een aantal studenten om documentatie over hun werk op te sturen naar de redactie. In deze tweede selectieronde besluiten zij welke projecten in Items gepubliceerd gaan worden.

Mijn project is geselecteerd voor die eerste ronde, dus stuur ik deze week nog het gevraagde materiaal op en hoop ik natuurlijk dat ik ook door de tweede selectieronde heen kom!

Andere leuke reacties:

"Het is niet vanzelfsprekend binnen het vakgebied om op een dergelijk schaalniveau te werken. Het is daarom des te knapper dat je een helder en overtuigend ontwerp hebt ontwikkeld. Je bewijst met de
detaillering van de 'parasols' dat je ook het kleinere schaalniveau beheerst." • Pieter van Kruysbergen, docent RO Master interieurarchitectuur bij AKV st. Joost, Breda

"Het ziet er prachtig uit! Mijn complimenten hiervoor. Als OV man spreekt je ontwerp mij bijzonder aan. Ik erger mij dagelijks aan de lelijke busstations, haltes, haltepalen en kille voorzieningen voor de reizigers. Jouw ontwerp is een goed voorbeeld hoe het ook beter kan." • Arend Jacobi, Directeur Tenders en Inkoop Qbuzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten