woensdag 3 november 2010

Blog in the making

Naast Phebelilian.nl ben ik nu toch ook maar bezig met een blog. Het zit namelijk zo:

Terwijl ik in de stress was voor school, omdat ik de volgende dag iets moest hebben, maar nog steeds niks had, stond ik onder de douche en dacht ik...weetje wat me leuk lijkt..een Blog!
Ik had geen beter moment kunnen bedenken :s
Maar ja, toen kon ik het niet meer tegenhouden natuurlijk. En zo kwam het dat ik 's avonds ineens een blog zat te maken.. Tijdens één van mijn favoriete tv-programma's nota bene. 

Mijn intentie is niet dat het een veel gelezen blog moet worden en zeker ook niet een of ander goed staaltje schrijfkunst of iets dergelijks. Maar gewoon iets van mij op creatief vlak, wat écht up-to-date is. Iets waarbij je alle tussenstappen ziet waar ik mee bezig ben. Ontwerpprocessen enzo die uiteindelijk tot het eindresultaat leiden. Zegmaar het achter de schermen gedeelte. Behind-the-scenes. Want op mn website zie je alleen de projecten die volledig af zijn, de moeite waard zijn te uploaden en dan dan twee gelikte plaatjes daarvan and thats it.

Hier veel meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten