zaterdag 19 februari 2011

Geslaagd!

Jaaaaaa! Geslaagd! Met een 9 van mijn hoofdpromotor, een 8,5 van mijn tweede promotor en een 8,5 voor mijn presentatie. Heerlijk dus!

Het was bijzonder om mee te maken hoe iedereen aan me heeft gedacht, wat bleek uit kaartjes, smsjes, mailtjes, telefoontjes en reacties op internet. Echt heel lief! Maar ook hoe we allemaal samen hebben gewerkt op school om alles tot een mooie geheel te maken. Ergens in juli zal ik alles weer opbouwen voor de eindexamen-expositie.


Iedereen dan ook enorm bedankt voor hun steun! 

In het bijzonder Maarten voor zijn hulp en onvoorwaardelijke steun; Marloes voor haar gezelschap, support en tips tijdens het werken op school; Jelle voor zijn hulp bij het maken van het stop-motion-filmpje; Mijn ouders voor hun vertrouwen en sponsoring; Marc voor zijn oprechte nieuwsgierigheid en eindeloze enthousiastme; Nynke, Jantine, Edwin en Annette; Anne en Michel; Mijn klasgenootjes; mijn schoonouders en natuurlijk ook iedereen van Minerva die heeft meegeholpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten